Fri expressleverans - 1 till 2 arbetsdagar

Välkommen till vår FAQ

Vi förstår att du kanske har några frågor när du handlar hos oss. För att göra din upplevelse så smidig och behaglig som möjligt har vi samlat de vanligaste frågorna vi får och besvarat dem här. Om du inte hittar det du letar efter, är du alltid välkommen att kontakta vår kundtjänst. Vi är här för att hjälpa dig!

Frakt

Hur lång är leveranstiden?

Vi erbjuder fri expressleverans och tar vanligtvis 1-3 arbetsdagar.

Erbjuder ni internationell frakt?

Ja, vi erbjuder internationell frakt till många länder. Fraktkostnader och leveranstider varierar beroende på destination. Om du önskar att få din beställning levererad utomlands kontakta kundtjänst innan din beställning

Hur spårar jag min beställning?

När din beställning har skickats kommer du att få ett e-postmeddelande med ett spårningsnummer. Du kan använda detta nummer för att följa din leveransstatus på Postnords hemsida

Jag har inte fått min beställning inom 10 arbetsdagar.

1) Börja med att kontrollera att din adress är densamma som den du angav när du gjorde din beställning.

2) Är du registrerad på adressen med ditt namn på brevlådan? Annars kommer posten inte att kunna hitta din brevlåda och levererar därför inte ditt paket.

3) Om alla dina uppgifter stämmer och du fortfarande inte har fått ditt paket inom 10 arbetsdagar är du välkommen att kontakta oss så hjälper vi dig självklart.

Hur levereras min beställning?

Vi levererar med Postnord och din beställning levereras antigen till brevlåda/utanför dörr eller till ditt närmsta ombud.

Vart skickar ni era produkter från?

Vi skickar alla våra beställningar från Sverige

Retur och byte

Hur returnerar jag en vara?

För att returnera en vara, kontakta vår kundtjänst för att få instruktioner om hur du skickar tillbaka varan. Varan måste vara oanvänd och i originalförpackningen när returen sker.

Kan jag byta en vara jag köpt?

Ja, du kan byta en vara inom 30 dagar från köpdagen, under förutsättning att den är oanvänd och i originalförpackning. Kontakta vår kundtjänst för mer information.

Order

Kan jag avbeställa min beställning?

Genom att kontakta oss kan vi granska din beställning och se hur långt den har kommit i processen. Om det är möjligt, kommer vi att annullera din beställning och ge dig en full återbetalning.

Jag har mottagit fel vara

Om du har mottagit fel vara i din beställning, kontakta kundtjänst för att få problemet löst. Se till att inkludera ditt ordernummer och en bild på det du har mottagit inklusive förpackningen.

Jag saknar en orderbekräftelse

Efter varje genomförd beställning skickar vi alltid ut en orderbekräftelse till den angivna e-postadressen. Ibland kan dessa meddelanden av misstag hamna i din skräppostsmapp.

Kontrollera din skräppostsmapp
Det är möjligt att din orderbekräftelse har dirigerats till din skräppostsmapp via ditt e-postsystem. 

Hittar du fortfarande inte din orderbekräftelse?
Ingen fara! Kontakta oss direkt genom kontaktformuläret eller på kontakt@mrbeard.se. Vår kundtjänst är redo att hjälpa dig och säkerställa att din beställning hanteras smidigt och rätt.

Hittade du inte svar på din fråga?

Tveka inte att kontakta oss.

Vi svarar vanligtvis inom 24 timmar under arbetsdagar.

Inget svar? Kontrollera din skräppost.

Denna webbplats är skyddad av reCAPTCHA och Googles integritetspolicy . Användarvillkor gäller.